gwiazdka

Infolinia Banku Pekao SA najlepsza w Polsceǃ

Lipiec 6, 2018 09:05 38

Wiele razy największym naszym zmartwieniem jest dzwonienie na tzw. infolinie bankowe. Oczekiwanie na konsultantów czy dziwaczna muzyka lub brak kompetencji pracowników to główne powody do narzekań. Dlatego ważnym jest obserwowanie rankingów infolinii bankowych. Kolejny raz najlepsza okazała się ta z PEKAO SA.

Ostatnia edycja badania ARC Rynek i Opinia została przeprowadzona w maju 2018 r. Infolinia Banku Pekao S.A. w rankingu ogólnym infolinii bankowej otrzymała 96,5 punktu na 100 możliwych, po raz drugi z rzędu zajmując pierwszą lokatę. Badaniem objęto czas oczekiwania na połączenie lub odpowiedź mailową i jakość prowadzonych rozmów w obu kanałach kontaktu. We wszystkich obszarach niekwestionowanym liderem okazało się Centrum Bankowości Bezpośredniej- CBB, co potwierdzone zostało przyznaniem tytułu TOP Infolinii 2018.

Wyniki rankingu potwierdzają stały wzrost jakości obsługi klientów w Banku Pekao SA. Obsługa telefoniczna oraz e-mailowa poprzez Contact Center w kolejnych edycjach badania jest oceniana coraz lepiej. Systematycznie spada także średni czas oczekiwania na połączenie, który obecnie wynosi jednie 3s. Według wyników badania ARC Rynek i Opinia, wyłącznie w Banku Pekao S.A. klient na odpowiedź mailową czeka krócej niż 1 h – dokładnie pół godziny.

Tytuł TOP Infolinii 2018 dla infolinii Banku Pekao S.A. to nie jedyne wyróżnienie otrzymane przez Contact Center na przełomie maja i czerwca. Podczas gali X edycji konkursu Telemarketer Roku 2018 pracownicy Contact Center z Centrum Bankowości Bezpośredniej, zdobyli trzy statuetki (z możliwych 8) dla najlepszych telemarketerów w Polsce. Zwieńczeniem tegorocznej edycji konkursu było zdobycie przez CBB Grand Prix za „najlepszy system doskonalenia jakości rozmów i najwyższe standardy komunikacji”. Konkurs Telemarketer Roku odbywa się od 10 lat i jest najbardziej prestiżowym wydarzeniem w branży Contact Center w Polsce. CBB uczestniczy w konkursie od 6 lat – w tym czasie zdobyło 12 głównych nagród, 3 wyróżnienia oraz tegoroczne Grand Prix.

Contact Center stanowi bardzo istotny element wielopłaszczyznowej i wielokanałowej obsługi klientów Banku Pekao, a działania CBB dokładnie wpisują się w strategię realizowaną w naszym Banku. Tegoroczne sukcesy CBB zarówno w badaniu ARC oraz konkursie Telemarketer roku zdecydowanie wyróżniają CBB na tle innych bankowych contact center. – powiedział Paweł Gąsiorowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej CBB Sp. z o.o., Dyrektor Zarządzający Departamentu Dystrybucji Bankowości Detalicznej.

Codziennie infolinia Banku Pekao SA przeprowadza średnio ponad 2 tys. rozmów dziennie, a całe Contact Center ponad 40 tys. na dobę. Pracownicy Contact Center odpowiadają na ponad 1000 maili dziennie.

Czy zatem powoli o wyborze Banku nie będzie decydować jedynie oprocentowanie ale także w przyszłości również komfort obsługi klienta. Na tym tle jak widzimy PEKAO SA coraz mocniej wyprzedza konkurencję.

Red. źródło pekao.com.pl