http://www.abimex.pl/

Centrum Handlowe „Ogrody” w Elblągu zamyka rok na plusie!

Luty 4, 2020 13:58 38

Modernizacja centrum, przedłużenie umów, nowi najemcy oraz wzrost obrotów – tak rok 2019 zamknęło Centrum Handlowe „Ogrody”, należące do portfela inwestycyjnego CPI Property Group.

Rok 2019 CH „Ogrody” może zaliczyć do udanych. Po rozbudowie centrum w 2015 r. właściciel – CPI Property Group – w ubiegłym roku postawił na modernizację food courtu. Strefa gastronomiczna została powiększona oraz odnowiona, tak by wpisać się w najnowsze trendy i oczekiwania klientów. Nowoczesne rozwiązania designerskie oraz zastosowane naturalne materiały wykończeniowe podnoszą komfort przebywania. Zmiana aranżacji przestrzeni polega na wprowadzeniu dużej ilości zieleni, płynnie wkomponowanej w architektoniczną całość, u podstaw czego leżało ugruntowanie natychmiastowych i trwałych skojarzeń z nazwą centrum. Z szerokiej oferty gastronomicznej może teraz korzystać znacznie więcej klientów. Food Court dysponuje 404 miejscami do konsumpcji oraz 8 specjalnymi krzesełkami dla dzieci.

baner 004

Optymistycznie nastrajają też wyniki centrum. W 2019 obroty najemców wzrosły o 3,5%
w stosunku do roku poprzedniego. „Należy pamiętać, że z powodu wprowadzenia ustawy o niedzielach niehandlowych, przez 46 dni centrum było zamknięte. Biorąc również pod uwagę ogólne wskaźniki – jest to wynik bardzo dobry i świadczy o stabilnej pozycji „Ogrodów” w regionie.” – podsumowuje Edyta Bobek, Leasing Director, CPI PG Poland.

W 2019 r. w CH „Ogrody” pojawiły się nowe marki oraz przedłużonych zostało 38 umów z obecnymi najemcami, na łączną powierzchnię blisko 7100 mkw. W 2020 do Centrum wprowadzą się kolejni najemcy – z segmentu handlowego oraz gastronomicznego, a obecni planują remonty sklepów i otwarcia w nowszej odsłonie. „Staramy się zaprosić do współpracy lubiane marki, które cieszą się dużą popularnością. W 2019r. dołączyli do nas: „5-10-15”, „So! Coffee” oraz „Smoke Shop. Następni najemcy wprowadzą się już w I kwartale 2020r.” – tłumaczy Edyta Bobek.

„Wszelkie działania prowadzone są w zgodzie ze zmieniającymi się oczekiwaniami konsumenckimi względem funkcji centrum handlowego. Dla jeszcze większej wygody klientów powstały dwie nowoczesne strefy relaksu, a także uruchomione zostały nowe schody z parteru na pierwsze piętro, by ułatwić komunikację wewnętrzną.” – komentuje Beata Taborska, Asset Manager portfela retail w CPI Property Group Poland.

„Mamy nadzieję, że mimo znaczącego zwiększenia liczby niedziel niehandlowych w 2020r., wprowadzane zmiany – zarówno w doborze najemców, jak i aranżacji centrum, korzystnie wpłyną na bilans obrotów i zadowolenie klientów.” – dodaje Edyta Bobek.