https://multikino.pl/wydarzenia/maratony/enemef-noc-grozy-kinga

A może by tak pojechać do Budapesztu? Albo jeszcze gdzieś indziej?

Czerwiec 22, 2017 18:56 43

Polski bus obchodzi swoje 6 urodziny. Z tej okazji Spółka przygotowała 6 000 biletów w promocyjnej cenie -50%. Festiwal Urodzinowych Promocji potrwa jeszcze 4 dni! Wybierz miasto, do którego chcesz pojechać i jedź na grosze!

Każdego dnia będziemy zaskakiwać nowymi, najpopularniejszymi, międzynarodowymi i krajowymi trasami objętymi tą fantastyczną promocją! Codziennie będzie coś nowego, więc regularnie zaglądajcie na naszą stronę! Dzisiaj padło na Budapeszt i Zakopane. Natomiast już niebawem na Facebooku wystartuje konkurs, w którym do wygrania będą bardzo atrakcyjne nagrody. Data startu zabawy jest niespodzianką, także zachęcamy do codziennego odwiedzania naszego profilu.

Dziękuję naszym wspaniałym Pasażerom, którzy od samego początku są najważniejszym elementem naszej firmy. To z Wami i dzięki Wam zostaliśmy jedną z najpopularniejszych marek w Polsce, która błyskawicznie stała się liderem branży. To dla Was regularnie wprowadzamy nowości, podnosząc coraz wyżej ustawioną poprzeczkę. Nie zamierzamy zwalniać tempa i zapewniam, że czeka na Was jeszcze mnóstwo wspaniałych niespodzianek – mówi Piotr Pogonowski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji PolskiBus.com.

Już od 6 lat nasi Pasażerowie, miłośnicy komfortowego podróżowania w najlepszych cenach mają do dyspozycji najatrakcyjniejszą ofertę na rynku z biletami od 1 zł, rozbudowaną siatką połączeń oraz najwyższym komfortem i bezpieczeństwem w trakcie podróży. Równolegle do własnej aktywności operacyjnej rozpoczęliśmy rozwijanie drugiego filaru działalności – platformy integrującej przewoźników autokarowych. Dzięki doskonale skonstruowanej ofercie strona PolskiBus.com w ciągu kilkunastu miesięcy stała się jednym z najpopularniejszych agregatorów w Polsce. Dzięki szybkiemu rozwojowi możemy pochwalić się współpracą partnerską z 20 największym przewoźnikami. Pasażerowie mają do dyspozycji w jednym miejscu niezwykle rozbudowaną ofertę składającą się już z aż 240 miast w Polsce i za granicą, w ramach ponad 100 linii.

Rzecznik medialny

Piotr Pogonowski